תוספי תזונה

שילוב של סידן עם ויטמינים K, D

תרופה משולבת זו משמשת למניעה או לטיפול ברמות סידן נמוכות בדם אצל אנשים שאינם מקבלים מספיק סידן מהתזונה.

ניתן להשתמש בו לטיפול במצבים הנגרמים על ידי רמות סידן נמוכות כגון אובדן עצם ( אוסטאופורוזיס ), עצמות חלשות ( אוסטאומלציה / רככת ), ירידה בפעילות בלוטת התריס ( היפופרטירואידיזם ) ומחלת שרירים מסוימת ( טטניה סמויה ).

הוא עשוי לשמש גם למטופלים מסוימים כדי לוודא שהם מקבלים מספיק סידן (כולל נשים בהריון, סיעוד או לאחר גיל המעבר, אנשים הנוטלים תרופות מסוימות כגון פניטואין, פנוברביטל או פרדניזון ) .

קלציום ממלא תפקיד חשוב מאוד בגוף. זה הכרחי לתפקוד תקין של עצבים, תאים, שרירים ועצמות.

אם אין מספיק סידן בדם, הגוף ייקח סידן מהעצמות ובכך יחליש את העצמות. ויטמין D מסייע לגוף לספוג סידן וזרחן. הכמות הנכונה של ויטמין D , סידן וזרחן חשובה לבניית ושמירה על עצמות חזקות.

אופן השימוש בתוסף סידן ציטראט עם ויטמינים D,K


קח את התרופה בבליעה עם אוכל. אם המוצר שלך מכיל סידן ציטראט , ניתן ליטול אותו עם או בלי אוכל.

עקוב אחר כל ההנחיות המופיעות על אריזת המוצר, או בצע לפי הוראות הרופא שלך.

לקבלת הספיגה הטובה ביותר, אם המינון היומי הכולל שלך הוא יותר מ -600 מיליגרם, חלק את המינון והרווח אותו לאורך כל היום.

אם יש לך שאלות, שאל את הרופא או הרוקח .

אם אתה משתמש בצורה הנוזלית של תרופה זו, יש למדוד בזהירות את המינון באמצעות מכשיר מדידה/כף מיוחדים. אין להשתמש בכף ביתית כיוון שלא ייתכן שתקבל את המינון הנכון.

אם אתה לוקח את צורת הלעיסה של תרופה זו, יש ללעוס היטב לפני הבליעה. אם אתה לוקח כמוסות, בלע כל כמוסה בשלמותה.

אין לרסק או ללעוס טבליות בעלות שחרור מורחב. פעולה זו יכולה לשחרר את כל התרופה בבת אחת, ולהגדיל את הסיכון לתופעות לוואי.

כמו כן, אין לפצל את הטבליות אלא אם כן יש להן קו ציון והרופא או הרוקח שלך אומרים לך לעשות זאת. לבלוע את כל הלוח או המפוצל מבלי לרסק או ללעוס.

השתמש בתרופה זו באופן קבוע כדי להפיק את המרב מהיתרון. כדי לעזור לך לזכור, קח אותו באותו הזמן בכל יום.

אם הרופא שלך המליץ ​​לך להקפיד על תזונה מיוחדת, חשוב מאוד לעקוב אחר הדיאטה בכדי להפיק את המרב מתרופה זו ולמנוע תופעות לוואי חמורות. אין ליטול תוספי מזון / ויטמינים אחרים אלא אם הורה על ידי הרופא שלך.

תוספי סידן בצורות שונות המכילות כמויות שונות של סידן / ויטמין D . שאל את הרופא או הרוקח שיעזור לך לבחור את המוצר הטוב ביותר עבורך.

אם אתה חושב שיש לך בעיה רפואית רצינית, פנה לטיפול רפואי מיידי.

תופעות לוואי

עצירות או כאבי בטן עלולים להתרחש. אם אחת מההשפעות הללו נמשכת או מחמירה, דווח לרופא או לרוקח מיד.

אם הרופא שלך הורה לך להשתמש בתרופה זו , זכור כי הוא או היא שפטו כי התועלת עבורך גדולה מהסיכון לתופעות לוואי. לאנשים רבים המשתמשים בתרופה זו אין תופעות לוואי חמורות.

דווח לרופא מיד אם מתרחשות אחת מתופעות הלוואי הבלתי סבירות אך החמורות הללו: בחילות / הקאות , אובדן תיאבון, ירידה חריגה במשקל , שינויים נפשיים/ מצב רוח, סימנים לבעיות בכליות (כגון שינוי בכמות השתן), עצם/ כאבי שרירים , כאבי ראש , צמא מוגבר, שתן מוגברת, חולשה , עייפות, דופק מהיר/פועם.

תגובה אלרגית חמורה מאוד לתרופה זו היא נדירה. עם זאת, פנה לטיפול רפואי מיידי אם אתה מבחין בסימפטומים של תגובה אלרגית רצינית , כולל: פריחה , גירוד /נפיחות (במיוחד בפנים / בלשון /גרון), סחרחורת קשה , בעיות נשימה .

אמצעי זהירות

לפני נטילת התרופה , ספר לרופא או לרוקח אם אתה אלרגי אליה; או למוצרי ויטמין D אחרים (כגון קלציטריול); או אם יש לך אלרגיות אחרות . מוצר זה עשוי להכיל מרכיבים לא פעילים, העלולים לגרום לתגובות אלרגיות או לבעיות אחרות. שוחח עם הרוקח שלך לפרטים נוספים.

אין להשתמש בתרופה זו אם יש לך מצבים רפואיים מסוימים. לפני השימוש בתרופה זו יש להתייעץ עם הרופא או הרוקח אם יש לך: רמות גבוהות של סידן / ויטמין D (היפרקלצמיה / היפר -ויטמינוזיס D), קושי בקליטת תזונה ממזון ( תסמונת ספיגה לקויה ).

לפני השימוש בתרופה, אומר רופא או רוקח ההיסטוריה הרפואית שלך, במיוחד של: לב / דם מחלת כלי, אבנים בכליות , מחלת כליות , מסוימת במערכת חיסון הפרעה ( סרקואידוזיס ), מחלה כבדה , מחלות מעי מסוימות ( מחלת קרוהן , מחלת וויפל) , חומצת קיבה מועטה או לא (אכלורהידריה), רמות נמוכות של מרה, חוסר איזון בפוספט שאינו מטופל.

טבליות לעיסה עשויות להכיל סוכר או אספרטיים. יש להיזהר אם יש לך סוכרת , פנילקטונוריה (PKU) או כל מצב אחר הדורש ממך להגביל/להימנע מחומרים אלה בתזונה שלך. שאל את הרופא או הרוקח שלך בנוגע לשימוש במוצר זה בבטחה.

ספר לרופא אם הינך בהריון לפני השימוש בתרופה זו. במהלך ההריון , יש להשתמש במינונים של ויטמין D העולים על קצב התזונה המומלץ רק בעת הצורך הברור. שוחח עם הרופא שלך על הסיכונים והיתרונות.

תרופה זו עוברת לחלב אם . התייעץ עם הרופא שלך לפני הנקה.

אחסון

יש לאחסן בטמפרטורת החדר הרחק מאור ולחות. עיין באריזה לטווח הטמפרטורות המדויק. אם יש לך שאלות בנוגע לאחסון, שאל את הרוקח שלך . אין לאחסן בחדר האמבטיה. הרחק את כל התרופות מילדים וחיות מחמד.

אין לשטוף תרופות בשירותים או לשפוך אותן לניקוז אלא אם כן הורה לך לעשות זאת. זרוק מוצר זה כראוי כאשר הוא פג תוקף או שאין בו עוד צורך. התייעץ עם הרוקח או עם חברת פינוי הפסולת המקומית לקבלת פרטים נוספים אודות אופן השלכת המוצר שלך בבטחה.

calcium citrate

פרופסור שמואל אדלשטיין – טיפול בתזונה
אתר הבית של פרופסור שמואל אדלשטיין
מפתח התרופה Alpha D3
האמת על תוספי תזונה

תוספי תזונה – המדריך המלא
חנות ויטמינים ותוספי תזונה במחירים הטובים ביותר

ויטמינים און ליין
מכירות אונליין של תוספי תזונה

שוק תוספי התזונה בישראל

פרופסור שמואל אדלשטיין

וויטמין D3 צמחי וטבעי מחזזיות
אוסטאופורוזיס
אוסטאופורוזיס תזונה
אוסטאופורוזיס טיפול טבעי
טיפול טבעי באוסטאופורוזיס
טיפול טבעי בדלדול עצם

סידן ציטראט
ויטמין K2 בצורת MK7 טבעי

כדורי סידן – מתי לקחת אותם?
סידן (קלציום)
בריאות העצם
אופן נטילת סידן
מה זה קלציום
סידן בגוף
תוסף סידן

תוסף סידן לילדים
בחירת תוסף סידן

תוסף לבריחת סידן

סידן + ויטמין D

תוסף סידן לצריכה יומית חשוב מאד סידן וויטמין D.

סידן וויטמין D חיוניים לבניית עצמות חזקות וצפופות בגיל צעיר ולשמירה על חזקות ובריאות ככל שמתבגרים.

המידע הכלול כאן יעזור לך ללמוד הכל אודות סידן וויטמין D – שני רכיבי התזונה החשובים ביותר לבריאות העצם.

מהו סידן ומה הוא עושה?


גבינה, חלב, דגים, שקדים ומזונות אחרים בריאים לעצמות
תזונה עשירה בסידן (כולל חלב, אגוזים, עלים ירוקים ודגים) עוזרת לבנות ולהגן על העצמות שלך.
סידן הוא מינרל הדרוש לכל החיים.

בנוסף לבניית העצמות ולשמירה על בריאותן, סידן מאפשר לדם שלנו להיקרש, לשרירים שלנו להתכווץ וללב שלנו להכות.

כ -99% מהסידן בגופנו מצוי בעצמות ובשיניים.

מדי יום אנו מאבדים סידן דרך העור, הציפורניים, השיער, הזיעה, השתן והצואה.

גופנו אינו יכול לייצר סידן משלו. לכן חשוב לקבל מספיק סידן מהמזון שאנו אוכלים.

כאשר איננו מקבלים את הסידן שגופנו צריך, הוא נלקח מהעצמות שלנו.

זה בסדר מדי פעם, אבל אם זה קורה לעתים קרובות מדי, העצמות נחלשות וקלות יותר לשבירה.

יותר מדי אנשים בעולם המערבי לא מקבלים את כמות הסידן שהם צריכים כל יום וזה יכול להוביל לאובדן עצם, צפיפות עצם נמוכה ואפילו עצמות שבורות.

כמה סידן אתה צריך?


כמות הסידן שאתה צריך מדי יום תלויה בגיל ובמין שלך.


נשים
גיל 50 ומטה 1,000 מ"ג * ביום
גיל 51 ומעלה 1,200 מ"ג * מדי יום

גברים
גיל 70 ומטה 1,000 מ"ג * ביום
גיל 71 ומעלה 1,200 מ"ג * מדי יום

*זה כולל את כמות הסידן הכוללת שאתה מקבל ממזון ותוספי מזון.
כמה סידן אתם אוכלים?

מקורות הסידן


מקורות מזון עשירים בסידן או תוסף סידן


מזון הוא המקור הטוב ביותר לסידן.

מוצרי חלב, כגון חלב, יוגורט וגבינה עתירי סידן.

ירקות ירוקים מסוימים ומזונות אחרים מכילים סידן בכמויות קטנות יותר.

כמה מיצים, מזונות ארוחת בוקר, חלב סויה, דגנים, חטיפים, לחמים ומים בבקבוקים הוסיפו סידן.

אם אתה שותה חלב סויה או נוזל אחר מועשר בסידן, הקפד לנער את המיכל היטב מכיוון שהסידן יכול להתייצב לתחתית.

דרך פשוטה להוסיף סידן למזונות רבים היא להוסיף כף אחת של חלב אבקת ללא שומן, המכיל כ -50 מ"ג סידן.

קל להוסיף כמה כפות כמעט לכל מתכון.

קריאת תוויות מזון – כמה סידן אני מקבל?


כדי לקבוע כמה סידן יש במזון מסוים, בדוק את לוח עובדות התזונה עבור הערך היומי (DV). תוויות מזון מפרטות סידן כאחוז מה- DV. כמות זו מבוססת על 1,000 מ"ג סידן ליום. לדוגמה:

30% DV של סידן שווה 300 מ"ג סידן.
20% DV של סידן שווה ל -200 מ"ג סידן.
15% DV של סידן שווה ל- 150 מ"ג סידן.


תוסף סידן


כמות הסידן שאתה צריך כתוסף תלויה בכמות שאתה מקבל מהמזון.

נסה לקבל את הכמות היומית המומלצת מהמזון ורק תוסף לפי הצורך כדי לפצות על כל מחסור.

באופן כללי, אתה לא צריך לקחת תוספי מזון שאתה לא צריך.

אם אתה מקבל מספיק סידן ממזונות, אל תיקח תוסף.

פעולה זו עלולה אף לשאת סיכונים מסוימים.

תוספי סידן זמינים ללא מרשם במגוון רחב של תכשירים (כולל לעיסה ונוזלית) ובכמויות שונות.

כמה ויטמין D אתה צריך?


נשים וגברים
מתחת לגיל 50 400-800 יחידות בינלאומיות (IU) מדי יום
גיל 50 ומעלה 800-1,000 IU מדי יום

חלק מהאנשים זקוקים ליותר ויטמין D. על פי המכון לרפואה (IOM), הגבול העליון הבטוח של ויטמין D הוא 4,000 IU ליום עבור רוב המבוגרים.


מקורות ויטמין D.


ישנן שלוש דרכים להשיג ויטמין D:

אוֹר שֶׁמֶשׁ
מזון
תוספי תזונה


אוֹר שֶׁמֶשׁ


העור שלך מייצר ויטמין D בתגובה לאור השמש ומאחסן אותו בשומן לשימוש מאוחר יותר.

כמה ויטמין D העור שלך יכול לייצר תלוי בשעות היום, העונה, קו הרוחב, פיגמנטציית העור, הגיל וגורמים נוספים.

ישנן סיבות רבות לאנשים אין מספיק ויטמין D.

ככל שאנו מתבגרים, העור שלנו מאבד את יכולתו לייצר ויטמין D.

אנשים המתגוררים בערים או במסגרות מוסדיות כמו בתי אבות מבלים מעט מדי בחוץ.

אפילו אנשים שמבלים בחוץ משתמשים לעתים קרובות בקרם הגנה למניעת סרטן העור.

קרם הגנה עם מקדם הגנה נמוך עד 8 מפחית את ייצור ויטמין D ב -95 אחוזים.

ויטמין D במזון


מעט מזונות עשירים בויטמין D . המקורות כוללים דגים שמנים כמו מקרל, סלמון וטונה.

ויטמין D מתווסף לחלב ומוצרי חלב אחרים, מיץ תפוזים, חלב סויה ודגנים מועשרים.

בדוק את תווית המזון כדי לראות אם הוסיף ויטמין D למוצר מסוים. מנה של חלב אחד של שמונה גרם בדרך כלל מכילה 25% מהערך היומי של ויטמין D.

ה- DV מבוסס על צריכה יומית כוללת של 400 IU של ויטמין D. לכן, מנה של חלב עם 25% מה- DV ויטמין D מכיל 100 IU.

קשה מאוד להשיג את כל הויטמין הדרוש לך רק מהמזון. רוב האנשים חייבים לקחת תוספי ויטמין D כדי לקבל מספיק כדי לתמוך בבריאות העצם.

תוספי ויטמין D


אם אינך מקבל מספיק ויטמין D מאור השמש ומאוכל, שקול לקחת תוסף. לפני הוספת תוסף ויטמין D, בדוק אם כל התוספים, המולטי ויטמינים או התרופות שאתה נוטל מכילים ויטמין D. תוספי סידן רבים מכילים גם ויטמין D.

ישנם שני סוגים של תוספי ויטמין D. הם ויטמין D2 (ergocalciferol) וויטמין D3 (cholecalciferol). שני הסוגים טובים לבריאות העצם.

ויטמין D3

ניתן ליטול תוספי ויטמין D עם או בלי אוכל וניתן לקחת את הכמות המלאה בבת אחת.

בעוד שגופך זקוק לויטמין D כדי לספוג סידן, אין צורך ליטול ויטמין D במקביל כתוסף סידן. אם אתה זקוק לעזרה בבחירת תוסף ויטמין D, שאל את הרופא או הרוקח שימליץ על אחד מהם.

כמה ויטמין D צריך להשלים?


כדי להבין כמה ויטמין D אתה צריך מתוסף, הפחת את הכמות הכוללת של ויטמין D שאתה מקבל מדי יום מהכמות היומית הכוללת המומלצת לגילך. לדוגמה, אישה בת 55 המקבלת 400 IU של ויטמין D מתוסף הסידן שלה צריכה לקחת בין 400 ל- 600 IU נוספות של ויטמין D כדי לעמוד ב 800-1,000 IU המומלצים לגילה.

מחסור בוויטמין D: האם אתה בסיכון?


מחסור בוויטמין D מתרחש כאשר אינך מקבל את הרמה המומלצת של ויטמין D לאורך זמן.

הנמצאים בסיכון גבוה יותר לחסר בוויטמין D:

אנשים שמבלים מעט בשמש או כאלה שמתכסים באופן קבוע בחוץ;
המתגוררים בבתי אבות או במוסדות אחרים או שהם נמצאים בבית;
בעלי מצבים רפואיים מסוימים כגון מחלת הצליאק ומחלות מעי דלקתיות;
בני אדם הנוטלים תרופות המשפיעות על רמות ויטמין D כגון תרופות מסוימות נגד התקפים;
אנשים עם עור כהה מאוד;
שמנים או בעלי עודף משקל רב; ו
מבוגרים עם גורמי סיכון מסוימים.
שוחח עם הרופא שלך אם יש לך אחד מגורמי הסיכון האלה. אם יש לך אוסטאופורוזיס וגם יש לך מחסור בוויטמין D, הרופא שלך עשוי לרשום באופן זמני מנה גבוהה של ויטמין D כדי להביא אותך לרמה בריאה.

בריחת סידן, אוסטאופורוזיס, תוסף סידן, תוסף קלציום, תוספי תזונה לבריאות העצם, תוסף לבריאות העצם,

אוסטיאופורוזיס – אודות המחלה

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות ריקחזרה לחנות
    Shopping cart close
    דילוג לתוכן